Ples za mlade
675,00 €
Plesna skupina Qaxis združuje mladostnike, ki že vrsto let razvijajo svoje tehnične in ustvarjalne sposobnosti. V tem obdobju so plesalci že dobro osvojili tehnično telo in različne načine umetniškega izražanja, zato skupina postavlja nove izzive.
Šifra izdelka: Skupina PL2QAXIS/SPIRALIS
Starostna skupina: 16 let+
Pedagog/inja: Saša Lončar, Ana Romih
Dan: Ponedeljek, Sreda
Ura: 18.30-20.00 in 17.30-19.00
Stopnja zahtevnosti: Nadaljevalna
Trajanje (ped. ur): 140
Soba: Pionirski teater
Dodaj na seznam želja
Ples za mlade
Program ples za mlade ponuja mladim plesalcem dinamičen poligon, kjer lahko na edinstven način razvijajo svoja znanja, tehnične spretnosti in ustvarjalnost v neomejenem svetu domišljije. Njihova plesna raziskovanja so podkrepljena z znanstvenimi pristopi, kar omogoča poglobljeno razumevanje giba in njegovo povezanost s širšim umetniškim kontekstom. Skupina Qaxis je zasnovana tako, da se prilagaja trenutnim potrebam posameznikov. Omogoča prostor za osebni razvoj, kolektivno povezovanje in poglobljeno raziskovanje vodstvenih ter pedagoških vlog, kar jih pripravlja na različne življenjske izzive.
Ples za mlade ima tudi terapevtsko dimenzijo, saj skozi ples pomaga udeležencem izražati čustva, predelovati osebne izkušnje in ustvarjati umetniška dela z globoko sporočilno vrednostjo. Sodelovanje na mednarodnih festivalih doma in v tujini mladim odpira vrata v svet profesionalne plesne umetnosti. Skozi predstave in delavnice pridobivajo dragocena znanja ter vpogled v različne plesne tehnike in umetniške pristope. Delavnice, ki jih vodijo priznani plesalci in koreografi, so neprecenljiva izkušnja za širjenje obzorij in nadgrajevanje lastnih sposobnosti.
Skupina spodbuja kreativnost, samostojnost in timsko delo, kar mladostnikom omogoča raziskovanje njihove edinstvene umetniške poti. Poleg razvoja tehničnih in ustvarjalnih veščin jih uči pomembnosti sodelovanja, medsebojne podpore in izražanja skozi umetnost.
Ples ima številne koristi
Ples ponuja širok spekter koristi, saj združuje fizični, čustveni, kognitivni in socialni razvoj. Na fizični ravni pomaga izboljšati motoriko, ravnotežje, koordinacijo in telesno držo, hkrati pa krepi telesno samozavedanje in pripravljenost. Udeleženci skozi gibanje spoznavajo svoje telo, razvijajo gibljivost in vzdržljivost, kar pozitivno vpliva na njihovo splošno zdravje. Ples ima tudi pomembno čustveno dimenzijo, saj omogoča izražanje občutkov in čustev na ustvarjalen način, kar spodbuja notranje ravnovesje in sprostitev. Obenem otroci pridobivajo samozavest, saj se skozi proces učenja, ustvarjanja in nastopanja učijo premagovati strahove ter krepijo občutek lastne vrednosti. Vsaka osvojena koreografija in uspešen nastop jim omogočata, da so ponosni na svoje dosežke.
Kognitivno ples spodbuja spomin, osredotočenost in reševanje problemov, saj se otroci med učenjem korakov, ritma in gibalnih sekvenc učijo povezovanja različnih elementov v celoto. Hkrati spodbuja ustvarjalnost, saj otroci razvijajo svoje ideje in osebno interpretacijo gibanja. Glasba in ritem jih učita strukturiranega razmišljanja in krepita občutek za estetiko.
Socialni vidik učenja plesa pa je ključnega pomena za povezovanje z drugimi. Sodelovanje v skupini spodbuja medsebojno podporo, spoštovanje in skupinsko delo, medtem ko nastopi pred občinstvom krepijo njihovo samozavest in sposobnost soočanja z javnimi situacijami. Otroci skozi ples spoznavajo tudi različne kulture, glasbo in umetniške sloge, kar bogati njihovo razumevanje sveta in spodbuja odprtost do raznolikosti.