Glasbene urice

297,00 

Na voljo so še 3 prosta mesta.

Otroci bodo raziskovali čutne poti skozi glasbo – od najosnovnejših glasbenih pojmov (ritem, melodija …) do igranja na lastna in Orffova glasbila. Z izkustvenim učenjem bodo razvijali ritmični in melodični posluh.

Šifra izdelka: skupina GU
Starostna skupina: 4–6 let
Pedagog/inja: Iomi Babuder Briški
Termin: sreda, 16.00 – 17.00
Stopnja zahtevnosti: začetna
Trajanje (ped. ur): 46
Začetek: 10. 9. 2025
Lokacija: Pionirski dom, soba 12

3 na zalogi

Soglašam (označi DA ali NE pri posameznem namenu) z obdelavo osebnih podatkov otroka (fotografije in/ali videoposnetki) za naslednje namene:
Soglašam (označi DA ali NE pri posameznem namenu) z obdelavo osebnih podatkov (fotografije in/ali videoposnetki) za naslednje namene:
- se bodo fotografije in/ali videoposnetki obdelovali izključno s strani Pionirskega doma ali pogodbenih obdelovalcev, s katerimi ima Pionirski dom sklenjeno ustrezno pogodbo;
- lahko kadar koli zahtevam vpogled, popravek, izbris, omejitev obdelave, ali vložim ugovor in zahtevam prenos podatkov, tako da pišem na tajnistvo@pionirski-dom.si;
- lahko vložim pritožbo pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec);
- to privolitev lahko kadarkoli prekličem z e-pošto na tajnistvo@pionirski-dom.si;
- Pionirski dom osebne podatke obdeluje zgolj za opredeljene namene in v skladu z zakonodajo (ZVOP-2 in GDPR).

Dodaj na seznam želja

Glasbene urice

Glasbene urice so program, namenjen spoznavanju glasbe na igriv, ustvarjalen in izkustven način. Mlajši otroci se aktivno vključujejo v proces učenja, kjer skozi igro odkrivajo osnovne glasbene pojme, kot sta ritem in melodija. Program Glasbene urice omogoča raziskovanje glasbenega sveta z vsemi čutili, pri čemer se poudarja njihova naravna radovednost in kreativnost. Glasbene urice so lahko tudi uvodni program pred Glasbeno pripravljalnico v Pionirskem domu.

Sprva so ure osredotočene na intenzivno spoznavanje različnih ritmov. Skupaj z otroki korakamo, ploskamo in se premikamo v ritmu, pri čemer uporabljamo ritmična glasbila, ki spremljajo tako korakanje kot tudi glasbo – od petja do poslušanja. Otroci z veseljem ritme poustvarjajo tudi na glasbilih, ki jih sami izdelajo. Izdelovanje glasbil je prav poseben del programa, saj na te ure povabimo tudi starše, stare starše in druge sorodnike. Skupaj z otroki iz naravnih in odpadnih materialov ustvarjamo raznolika glasbila, kot so ropotulje, strgala, brenkala, kastanjete in podobno. Ta del programa spodbuja sodelovanje med generacijami in otrokom približa pomen trajnostnega odnosa do narave in okolja.

Ko otroci dobro osvojijo osnove ritma, se postopoma usmerimo na raziskovanje melodije. Spoznavajo osnovne tone in melodije, pri čemer uporabljamo melodična glasbila, kot sta metalofon in ksilofon. Vaje so zasnovane tako, da otroci na nevsiljiv način razvijajo melodični posluh in spoznavajo, kako se zvoki povezujejo v harmonične celote.

Poleg igranja glasbil se otroci v okviru glasbenih uric spoznajo tudi z različnimi oblikami glasbenega izražanja. Velik poudarek je na petju, pri čemer uporabljamo pester nabor pesmi – od umetnih skladb do ljudskih pesmi, ki otrokom približajo bogastvo glasbene dediščine. Skupno petje spodbuja občutek pripadnosti skupini in krepi samozavest otrok.

Povezava glasbe in gibanja

Ena ključnih značilnosti glasbenih uric je, da so udeleženci ves čas v gibanju. Gibanje ni le sredstvo za zabavo, temveč tudi način, kako otroci glasbo doživljajo in jo povezujejo z lastnim telesom. S telesom ustvarjajo različne ritmične vzorce (ploskanje, tleskanje, tapkanje) in poustvarjajo glasbo na način, ki je njim naraven in prijeten. Gibalne dejavnosti pogosto vključujejo tudi elemente improvizacije, kar spodbuja njihovo ustvarjalnost in izražanje.

Celosten razvoj skozi glasbo

Program je zasnovan tako, da otroke spodbuja k celostnemu razvoju – ne le glasbenih sposobnosti, temveč tudi motoričnih, socialnih in kognitivnih veščin. Glasba postane orodje za izražanje čustev, spoznavanje sveta in krepitev samozavesti. V sproščenem, zabavnem in spodbudnem okolju se otroci učijo, kako glasbo ne le poslušati, temveč jo tudi živeti in poustvarjati.