Splošni pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Uvodne določbe
Ti splošni pogoji poslovanja urejajo pogoje nakupa blaga in storitev, vključno z obiskovanjem tečajev, delavnic, počitniških šol in drugih izobraževanj, ki jih organizira Pionirski dom – Center za kulturo mladih, Vilharjeva cesta 11, 1000 Ljubljana.
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Priporočamo, da uporabnik splošne pogoje pazljivo prebere pred uporabo spletne trgovine ali oddajo prijavnice.
Veljavnost in uporaba splošnih pogojev
Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnikov ter razmerje med ponudnikom (izvajalcem) in kupcem oz. udeležencem programov.
Uporabnika zavezujejo tisti splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila in/ali prijave na program (tečaj, delavnico, počitniško šolo ali drugo izobraževanje).
Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsakega naročila oziroma pogodbe z izvajalcem. Njihove določbe dopolnjujejo vsebino pogodbe in so zanjo zavezujoče kot pogodbeni pogoji.
Seznanjenost in sprejem splošnih pogojev
S potrditvijo naročila ali prijave uporabnik potrjuje, da je z vsebino splošnih pogojev poslovanja, pravnim obvestilom in politiko varstva osebnih podatkov:
- seznanjen,
- jih v celoti razume,
- in se z njimi strinja.
Upravljavec spletne trgovine
Spletno trgovino upravlja:
Pionirski dom – Center za kulturo mladih
Vilharjeva cesta 11, 1000 Ljubljana
Matična številka: 5056012000
Davčna številka: SI 80961223
(v nadaljevanju: ponudnik)
Delovanje spletne trgovine
Spletna trgovina je uporabnikom dostopna 24 ur na dan, vse dni v letu. Ponudnik si zaradi tehničnih ali varnostnih razlogov pridržuje pravico, da začasno ali trajno:
- omeji,
- ali onemogoči dostop do spletne trgovine.
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje spletne trgovine, ki je posledica:
uporabnikovega neznanja uporabe,
- zlorabe sistema,
- izpada omrežja ali električne energije,
- drugih tehničnih težav ali višje sile, ki lahko motijo ali onemogočijo delovanje trgovine za krajši ali daljši čas.
Registracija in postopek nakupa
- Registracija ni obvezna
Uporabnikom za nakup v spletni trgovini ni potrebna predhodna registracija. Brskanje po izdelkih in izvedba nakupa sta omogočena brez ustvarjanja uporabniškega računa.
- Obvezni podatki za naročilo
Za uspešno izvedbo naročila in dostavo izdelkov je potreben vnos naslednjih podatkov:
- ime in priimek,
- naslov prebivališča,
- elektronski naslov,
- davčna številka (če je potrebna za izdajo računa),
- izbor načina dostave (osebni prevzem ali dostava po pošti),
- izbor načina plačila (nakazilo na TRR ali plačilo s karticami).
- Postopek nakupa
Nakup se prične z izbiro izdelka oziroma več izdelkov, ki jih uporabnik doda v košarico z gumbom »Dodajte v košarico«. Po zaključku izbire se uporabnik s klikom na gumb »Zaključek nakupa« premakne na naslednje korake:
Korak 1: Vnos podatkov za nakup,
Korak 2: Vnos podatkov o plačniku,
Korak 3: Izbira načina plačila.
- Prekinitev naročila
Uporabnik lahko nakup kadarkoli prekine, dokler ne potrdi naročila z gumbom »Kupite sedaj«. Po potrditvi naročila z zgoraj omenjenim gumbom se šteje, da je naročilo oddano. V primeru težav ali vprašanj glede naročila se lahko uporabnik obrne na:
- telefon: 01/2348 200 ali 031 682 134 (v času uradnih ur),
- e-naslov: tajnistvo@pionirski-dom.si.
- Potrditev naročila in plačilo
Po uspešno oddanem naročilu prejme uporabnik na vpisani elektronski naslov samodejno obvestilo o naročilu. Naročilo ne gre v izvedbo, dokler zavod ne prejme celotnega plačila kupnine za naročene izdelke.
- Cene
- Valuta in DDV
Vse cene so navedene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) po veljavnih stopnjah, tj. 9,5 % ali 22 %, odvisno od vrste izdelka ali storitve.
- Veljavnost cen
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru posebnih ponudb ali akcij, kjer je veljavnost jasno označena.
- Napake in spremembe cen
Kljub prizadevanjem za zagotavljanje ažurnih in točnih informacij se lahko zgodi, da pride do napake pri navedbi cene. Če je cena napačna ali se spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik:
- kupca o tem nemudoma obvestil,
- mu omogočil odstop od nakupa,
- ter predlagal rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
- Sklenitev pogodbe
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in zavezujoči tako za ponudnika kot za kupca.
- Potrditev naročila
Po oddaji naročila uporabnik prejme potrditev naročila po elektronski pošti, ki vsebuje vse bistvene informacije o naročilu.
- Način plačila, potrditev plačila in račun
1.Načini plačila
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:
- plačilo s plačilnimi karticami (Visa, Mastercard, Maestro),
- nakazilo na transakcijski račun (TRR) Pionirskega doma.
- Potrditev naročila in plačila
Naročilo je uspešno izvedeno, ko kupec prejme potrdilo po elektronski pošti z naslova noreply@pionirski-dom.si z oznako:
»Vaše Pionirski dom naročilo je bilo sprejeto!«
- V primeru plačila s karticami se naročilo šteje za uspešno oddano po prejemu nakazila na račun ponudnika.
- V primeru plačila po predračunu (nakazilo na TRR) se naročilo obravnava kot uspešno po prejemu nakazila na račun ponudnika.
- Izdaja računa
Originalni račun:
- bo priložen k elektronskemu sporočilu ob obvestilu o nakupu, ali
- bo priložen k izdelku ob dostavi po pošti v fizični obliki, ali
- bo izročen kupcu ob osebnem prevzemu naročenega blaga na prevzemnem mestu v fizični obliki.
Račun vsebuje razčlenjene cene, znesek DDV in vse druge stroške, povezane z nakupom.
- Preverjanje podatkov za izdajo računa
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila.
Morebitne napake na že izdanem računu mora kupec sporočiti najkasneje v treh (3) dneh po prejemu računa. Kasnejših ugovorov ponudnik ne upošteva.
- Popusti in ugodnosti
Popusti se obračunajo v skladu z veljavnim cenikom za posamezne tečaje, če udeleženec obiskuje program neprekinjeno skozi celotno šolsko leto.
Višina popustov in posebnih ugodnosti je objavljena v aktualnem ceniku:
Cenik za celoletne programe 2025/26 (https://pionirski-dom.si/wp-content/uploads/2025/05/Cenik-za-celoletne-programe-202526-20.2.2025.pdf)
Popusti veljajo izključno za fizične osebe in se upoštevajo pri vsakem obroku.
Pravne osebe tečajnino poravnajo v enkratnem znesku, brez možnosti uveljavljanja popustov, razen če je drugače določeno.
- Obveznosti in pravice ponudnika oz. izvajalca (tečaji, delavnice, izobraževanja)
- Strokovno izvajanje programa
Izvajalec se obvezuje zagotavljati strokovno vodenje in izvajanje tečajev. Na zahtevo udeleženca ob zaključku programa izda potrdilo o obiskovanju tečaja.
- Zagotavljanje izvedbe programa
Izvajalec zagotavlja celotno izvedbo programa, tudi z nadomeščanjem pedagogov ali po predhodnem dogovoru z naročnikom.
- Sprememba urnika in višja sila
Izvajalec si pridržuje pravico, da dan in uro izvajanja tečaja spremeni do pričetka programa. V primeru nastanka višje sile si pridržuje pravico, da program izvede v spremenjeni obliki (npr. na daljavo ali z nadomeščanjem). V teh primerih ima naročnik pravico do odstopa od pogodbe brez dodatnih obveznosti.
- Posebni pogoji za manjše skupine
Če je število udeležencev na jezikovno-kulturnem programu manjše od štiri (4), se cena tečaja – po predhodnem dogovoru z naročnikom – obračuna skladno z veljavnim cenikom za manjše skupine oz. po ceniku individualnih ur.
- Začasna prepoved udeležbe zaradi neplačila
V primeru, da naročnik stroškov izobraževanja kljub predhodnemu opozorilu ne poravna zapadlih obveznosti, si izvajalec pridržuje pravico, da udeležencu po pisnem obvestilu začasno onemogoči udeležbo pri učnih urah, in sicer do popolnega poravnanja dolga.
- Izterjava zapadlih obveznosti
Če naročnik kljub opozorilu oziroma izdanemu opominu ne poravna zapadlih obveznosti v roku, določenem v opominu, si izvajalec pridržuje pravico sprožiti vse ustrezne sodne postopke za izterjavo dolga. Naročnik je v tem primeru dolžan poravnati tudi sodno takso, morebitne druge stroške postopka ter zakonske zamudne obresti.
- Sklenitev pogodbe in pravica do odstopa
Z oddajo prijavnice se šteje, da je med naročnikom in izvajalcem sklenjena pogodba na daljavo, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Tečaj se šteje za storitev, povezano s prostim časom, pri kateri se izvajalec zavezuje izpolniti svojo obveznost v vnaprej določenem terminu.
- Izpis iz programa na pobudo ponudnika oz. izvajalca (tečaji, delavnice, izobraževanja)
V izjemnih primerih si izvajalec pridržuje pravico predlagati izpis udeleženca iz tečaja, kadar njegovo vedenje – kljub več opozorilom in opravljenim pogovorom – onemogoča kakovostno izvedbo programa, negativno vpliva na dinamiko skupine ali ogroža dobro počutje in varnost drugih udeležencev.
Pred dokončno odločitvijo o izpisu se izvajalec z udeležencem oziroma njegovim zakonitim zastopnikom osebno pogovori ter skupaj skušata poiskati ustrezno rešitev. Če tudi po tem ne pride do sprememb, si izvajalec pridržuje pravico do dokončnega izpisa udeleženca iz tečaja.
V takem primeru povračilo že plačane tečajnine ni predvideno, razen če izvajalec na podlagi okoliščin oceni, da bi bilo vračilo sorazmernega deleža upravičeno zaradi izjemnih razlogov.
- Obveznosti kupca oz. tečajnika
- Obveznost udeležbe
Z vpisom na tečaj, v prostorih Pionirskega doma – Centra za kulturo mladih ali na daljavo, se udeleženec obvezuje obiskovati tečaj v predvidenem časovnem obdobju.
- Plačilo tečajnine
Udeleženec (oziroma naročnik storitve) se obvezuje plačati celoten znesek tečajnine in jo poravnati v predpisanih rokih.
- Izpis iz tečaja
Izpis iz tečaja je mogoč le ob pisni predložitvi utemeljenega razloga (npr. bolezen z odsotnostjo nad 30 dni, selitev ipd.).
- Obveznosti ob izpisu
Do dneva podaje pisne odpovedi mora naročnik poravnati vse zapadle finančne obveznosti ter manipulativne stroške izpisa, ki znašajo 15,00 EUR.
- Sprememba osebnih podatkov
Naročnik je dolžan najpozneje v 7 dneh po spremembi osebnih podatkov (podanih ob prijavi) o tem pisno obvestiti izvajalca na e-naslov: tajnistvo@pionirski-dom.si.
- Obročno plačilo tečajnine
Letni znesek tečajnine je razdeljen na enakomerno število obrokov, ne glede na število izvedenih ur v posameznem mesecu. Mesečni obrok je torej fiksen.
- Odsotnost in zmanjšanje zneska
Mesečni obrok se v primeru posameznih izostankov ne znižuje.
Izjema velja pri daljši odsotnosti zaradi bolezni ali poškodbe (nad 30 dni), ki jo je treba dokazati z zdravniškim potrdilom. V primeru enkratnega plačila celotne tečajnine se ob pravočasni pisni najavi odsotnosti (najkasneje prvi dan izostanka) in ob predložitvi zdravniškega potrdila sorazmerni znesek povrne po veljavnem ceniku.
- Individualni pouk tujega jezika:
- a) če zakupljenih srečanj ni mogoče izvesti do konca šolskega leta zaradi večkratnih odpovedi s strani udeleženca, se že plačani znesek ne vrača in ure se ne prenašajo v naslednje šolsko leto,
b) odsotnost pri individualnem pouku je treba odpovedati najmanj 24 ur pred dogovorjenim terminom. V nasprotnem primeru se šteje, da je bila ura izvedena.
c) vse spremembe v zvezi z individualnim poukom tujega jezika mora udeleženec javiti vodji oddelka, ga. Tadeji Volk na tel. 031 617 806 (https://pionirski-dom.si/kategorija/sodelavci/pedagogi/) ali v tajništvo na tel. 01 2348 200, 031 361 290.
- Počitnice in počitniške šole
- Prijava
Prijave na počitniške šole zbiramo do zapolnitve prostih mest.
- Vračilo vplačanih sredstev
Vračilo sredstev je mogoče pod naslednjimi pogoji:
- a) V celoti, če je odjava podana pisno najmanj 14 dni pred začetkom programa, na elektronski naslov tajnistvo@pionirski-dom.si.
- b) V času izvajanja programa se vplačani znesek izjemoma povrne zaradi odpovedi iz zdravstvenih razlogov, ob predložitvi ustreznega zdravniškega potrdila najkasneje v petih (5) dneh od nastanka razloga. Ob tem se obračuna sorazmeren znesek glede na število že izvedenih ur do dneva prejema pisne vloge za prekinitev. Tečajnina za že opravljene ure se ne vrača.
- c) Na dan začetka programa ali po začetku izvedbe vplačanega zneska ne vračamo, razen v izjemnih primerih po presoji izvajalca.
- Cena
Vse cene vključujejo DDV.
- Spremembe programa
Izvajalec si pridržuje pravico do spremembe ali odpovedi programa. Program se izvede v predvidenem obsegu, če je v skupino prijavljenih vsaj pet (5) otrok.
- Izpis na pobudo izvajalca
V izjemnih primerih si izvajalec pridržuje pravico predlagati izpis otroka iz počitniškega programa, kadar otrokovo vedenje – kljub več opozorilom in pogovorom – onemogoča kakovostno izvedbo programa ali vpliva na počutje in varnost drugih otrok. Pred končno odločitvijo se izvajalec z zakonitim zastopnikom pogovori in poskuša poiskati ustrezno rešitev. Če do napredka ne pride, se lahko izvede izpis brez povračila plačila, razen če izvajalec presodi, da so okoliščine izjemne.
- Obveznosti staršev/skrbnikov
Starši oz. zakoniti zastopniki se z oddajo prijave zavezujejo, da:
- a) so vsi podatki, podani ob prijavi, resnični in točni;
- b) v primeru zavajanja o posebnostih otroka (npr. zdravstvene težave, motnje, odločbe, prehranske omejitve) si izvajalec pridržuje pravico otroka ne vključiti v program, vračilo vplačila pa ni možno;
- c) bodo otroka ob morebitnem slabem počutju nemudoma oz. v najkrajšem možnem času prevzeli;
- d) bodo otroka vsak dan prevzeli najkasneje do 16.00;
- e) otroci, vključeni v počitniški program, so v času njegovega izvajanja dolžni upoštevati navodila in opozorila vodje počitniškega programa, pravila lepega obnašanja ter hišnega reda javnega zavoda. Kadar otrok krši katerokoli izmed navedenih pravil, se ga na to opozori, hkrati pa se isti dan po zaključku počitniškega varstva o tem seznani starša oziroma skrbnika otroka, ki je dolžan na njemu primeren in sprejemljiv način otroku pojasniti namen pravil, ki veljajo v javnem zavodu. V primeru, da se enaka kršitev med počitniškim varstvom ponovi, ima javni zavod pravico, da otroka naslednji dan v počitniško varstvo ne vključi. Le na ta način bo javni zavod lahko zagotovil varno in kakovostno izvedbo počitniškega programa za vse otroke.
- Dostava in stroški dostave blaga
- Način dostave
Vse izdelke, naročene v spletni trgovini Pionirskega doma – Centra za kulturo mladih, Vilharjeva cesta 11, 1000 Ljubljana, dostavlja Pošta Slovenije kot priporočeno pošiljko.
Naročila, oddana ob delovnikih do 14. ure oziroma ob petkih do 12. ure, bodo obdelana in oddana na pošto v roku 48 ur, razen ob praznikih in kolektivnem dopustu ali v primeru višje sile.
- Pogoji za začetek dostave
Rok za dostavo začne teči šele po prejemu plačila, kadar je način plačila nakazilo na TRR. Plačilo mora biti izvedeno najkasneje v treh (3) dneh od oddaje naročila. V nasprotnem primeru se naročilo šteje za neveljavno in bo avtomatsko preklicano.
- Osebni prevzem
Po predhodnem dogovoru lahko kupec naročene izdelke osebno prevzame na naslovu:
Pionirski dom – Center za kulturo mladih, Vilharjeva cesta 11, 1000 Ljubljana.
Kupec bo o pripravi blaga za prevzem obveščen po elektronski pošti.
- Neuspešna dostava
Dostava se izvede z enkratnim obiskom dostavne službe na dogovorjenem naslovu. Dostava se šteje kot neuspešna, kadar:
– prejemnik ob času dostave ni dosegljiv na navedenem naslovu,
– dani kontaktni podatki niso zadostni za uspešno izvedbo dostave.
V primeru, da dostavljavec za uspešno vročitev potrebuje dodatna navodila (npr. nadstropje, ime na zvoncu ipd.), prosimo kupca, da to navede v polju »Opomba naročila« ob vnosu podatkov plačnika.
- Stroški dostave
Strošek dostave ni vključen v ceno izdelka in se obračuna ločeno v skladu z veljavnim cenikom Pionirskega doma in Pošte Slovenije.
Dostava izdelkov, naročenih v spletni trgovini, je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Dostava v tujino
Naročila iz tujine se obravnavajo individualno. V primeru interesa za dostavo zunaj Slovenije, prosimo, da naročilo oddate preko e-naslova: tajnistvo@pionirski-dom.si.
- Reklamacije blaga
- Uveljavljanje reklamacije
Reklamacije so možne v primerih, ko:
– ponudnik ni dostavil naročenega izdelka,
– je bil izdelek ob dostavi poškodovan,
– ali količina izdelkov ne ustreza podatkom na priloženi dobavnici.
Ponudnik se zavezuje, da bo vse utemeljene reklamacije obravnaval prednostno in napake odpravil v najkrajšem možnem času.
- Stanje izdelkov ob dostavi
Vsi izdelki so pred odpremo temeljito pregledani in odposlani kot nepoškodovani. Izdelki so skrbno zapakirani v zaščitno embalažo, da zagotovimo varnost med transportom in dostavo v originalni embalaži, kjer je to mogoče.
- Postopek reklamacije
Kupec mora v primeru neskladnosti količine ali poškodbe izdelka o tem pisno obvestiti ponudnika najkasneje v treh (3) dneh po prejemu pošiljke.
Obvestilo o reklamaciji se pošlje na naslov: tajnistvo@pionirski-dom.si.
Ob obvestilu mora kupec priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec, ki je priložen tem Splošnim pogojem in je objavljen na spletni strani.
Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.
- Napačno poslano, poškodovano blago in stvarne napake
- Preverjanje ob prejemu blaga
Kupec je dolžan nemudoma po prejemu pregledati prejeto blago in se prepričati o pravilnosti in nepoškodovanosti pošiljke.
- Napačno poslano blago
V primeru, da kupec prejme napačen izdelek, mora o tem najkasneje v treh (3) dneh po prejemu obvestiti ponudnika na elektronski naslov tajnistvo@pionirski-dom.si ter priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec, ki je priložen tem Splošnim pogojem in je objavljen na spletni strani.
Na podlagi ustreznega obvestila bo ponudnik kupcu izdelek v najkrajšem možnem času zamenjal.
Ob dostavi pravilnega izdelka je kupec dolžan napačen izdelek izročiti pismonoši, skupaj z izpolnjenim reklamacijskim obrazcem.
- Poškodovano blago
V kolikor je kupec ob prevzemu opazil, da je izdelek poškodovan, mora:
– nemudoma oziroma najkasneje v treh (3) dneh po prejemu obvestiti Pošto Slovenije in Pionirski dom,
– priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec.
Kupec mora ob vračilu poškodovanega izdelka sodelovati z dostavljavcem pri sestavi zapisnika o poškodbi blaga.
Po prejemu ustrezne dokumentacije bo ponudnik izdelek zamenjal ali, če to ni mogoče, vrnil kupnino na naveden transakcijski račun.
- Stvarne napake
Kupec lahko uveljavlja reklamacijo zaradi stvarne napake, kadar:
– izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno ali posebno uporabo,
– izdelek ne ustreza specifikacijam, navedenim ob nakupu ali predstavljenim z vzorcem,
– izdelek ni v skladu z dogovorjenimi lastnostmi ali ima skrito napako.
Postopek:
- Kupec mora ponudnika o napaki obvestiti preko elektronskega naslova tajnistvo@pionirski-dom.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec z natančnim opisom napake.
- Kupec mora omogočiti pregled izdelka s strani ponudnika.
- Če napaka ni sporna, bo ponudnik zahtevku ugodil najkasneje v 8 dneh.
- Če obstaja spor glede napake, bo ponudnik v istem roku poslal pisen odgovor.
Pravica do zamenjave ali vračila kupnine zaradi stvarnih napak je urejena v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Izdelek z napako skupaj z izpolnjenim obrazcem se vrača na naslov: Pionirski dom – Center za kulturo mladih, Vilharjeva cesta 11, 1000 Ljubljana.
- Zavrnitev reklamacije
Pionirski dom si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
– če je bila neuporabnost artikla posledica nepravilne uporabe,
– če ni priložen račun,
– če izdelek ni vrnjen v originalni embalaži,
– če je bil izdelek prekomerno uporabljen ali iztrošen do trenutka vračila.
- Pravica do odstopa od pogodbe pri nakupu blaga
- Pravica do odstopa brez navedbe razloga
Kupec, ki je potrošnik v smislu Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema blaga pisno obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev.
2.Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe so določene (ZVPot-1), 135. člen
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
– za blago, izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
– za blago, ki je pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe,
– za zapečatene avdio- ali videoposnetke, če je bil odprt varnostni pečat,
– za pogodbe o opravljanju storitev, kadar je bila storitev že v celoti izvedena, s predhodnim izrecnim soglasjem kupca in ob soglasju, da z izvedbo izgubi pravico do odstopa,
– kadar skupni znesek nakupa ne presega 20,00 EUR (ZVPot-1), 129. člen,
– v drugih primerih, določenih z veljavno zakonodajo.
3.Način uveljavljanja odstopa
Kupec lahko pravico do odstopa uveljavlja tako, da v 14 dneh od prejema blaga ponudniku pošlje jasno izjavo o odstopu:
– po pošti na naslov: Pionirski dom – Center za kulturo mladih, Vilharjeva cesta 11, 1000 Ljubljana s pripisom »Spletna prodaja«,
– osebno na istem naslovu,
– ali po elektronski pošti na naslov: tajnistvo@pionirski-dom.si.
- Vračilo blaga
Kupec mora blago vrniti najpozneje v 14 dneh od dneva obvestila o odstopu, in sicer:
– po pošti na zgoraj navedeni naslov ponudnika,
– ali osebno na prevzemnem mestu.
Vrnjeno blago mora biti:
– nepoškodovano,
– v originalni embalaži,
– z vso pripadajočo dokumentacijo,
– v nespremenjeni količini, razen če je bila količina zmanjšana ne po krivdi kupca.
Kupec ne sme blaga neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe – dovoljen je zgolj osnovni preizkus, kot bi ga opravil v fizični trgovini. Vsako prekoračeno preizkušanje se šteje za uporabo, s čimer kupec izgubi pravico do odstopa.
- Stroški vračila in omejitve
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom, je strošek vračila blaga, ki je odvisen od velikosti pošiljke in veljavnega cenika dostavne službe.
Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.
- Vračilo vplačila
Ponudnik bo kupcu vrnil vsa prejeta plačila v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga. Vračilo se izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva drugače, pri čemer zaradi tega ne nosi nobenih dodatnih stroškov.
- Varnost
Pionirski dom – Center za kulturo mladih kot javni zavod uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva, s katerimi zagotavlja varnost prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil in plačil.
Spletna trgovina deluje preko varne povezave (SSL certifikat), ki ščiti komunikacijo med uporabnikom in strežnikom. Vsi prenosi osebnih podatkov in plačilnih informacij so zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom, izgubo, zlorabo ali razkritjem.
Pionirski dom deluje v skladu z veljavno zakonodajo, zlasti:
– Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2),
– Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).
Uporabniki spletne trgovine so dolžni za lastno varnost poskrbeti tudi sami, zlasti z varnim ravnanjem z uporabniškimi podatki, dostopnimi napravami in programskimi rešitvami.
- Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik – Pionirski dom – Center za kulturo mladih – se zavezuje, da bo osebne podatke uporabnikov varoval v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Splošne uredbe EU o varstvu podatkov (GDPR). Vsi osebni podatki uporabnikov spletne trgovine se obravnavajo kot zaupni in se ne posredujejo nepooblaščenim tretjim osebam, razen kadar je to nujno za izvedbo naročila ali v zakonsko določenih primerih.
Obisk spletne trgovine
Večino vsebin spletne trgovine je mogoče pregledovati brez podajanja osebnih podatkov. Ob obisku spletne strani se lahko samodejno zbirajo določeni tehnični podatki, kot so: IP-naslov uporabnika, tip brskalnika, čas obiska, obiskane podstrani.
Ti podatki se zbirajo z uporabo piškotkov in spletnih signalov (pixel tags), ki omogočajo zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in nemotenega delovanja spletne trgovine. Onemogočenje piškotkov lahko vpliva na funkcionalnost spletne trgovine, nakup ne bo mogoč, če so piškotki onemogočeni.
Obdelava osebnih podatkov ob nakupu
Za uspešen nakup v spletni trgovini je potrebno posredovati naslednje osebne podatke: ime in priimek, naslov za dostavo, kontaktne podatke (e-pošta in/ali telefon), davčna številka (če je potrebna za izdajo računa), podatke za izdajo računa.
Z oddajo naročila kupec izrecno soglaša, da ponudnik njegove podatke obdeluje za naslednje namene: izpolnitev naročila in izvedba dostave, izdaja računa in arhiviranje skladno z zakonodajo, pošiljanje obvestil o naročilu in njegovi izvedbi, obveščanje o novostih, ponudbah in dogodkih zavoda (le z vašim soglasjem), statistična analiza za interno uporabo.
Osebni podatki se hranijo le toliko časa, kolikor je nujno za namen, za katerega so bili zbrani, oziroma do preklica soglasja.
Varovanje podatkov
Pionirski dom uporablja ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito osebnih podatkov pred izgubo, nepooblaščenim dostopom, razkritjem, spremembo ali zlorabo. Podatki se hranijo na varovanih strežnikih z omejenim dostopom.
Pravice uporabnikov
Uporabniki spletne trgovine imajo pravico: do dostopa do osebnih podatkov, do popravka netočnih podatkov, do izbrisa (“pravica do pozabe”), do omejitve obdelave, do prenosljivosti podatkov, do ugovora obdelavi podatkov za namene neposrednega trženja.
Svoje pravice lahko uveljavljate z e-sporočilom na: tajnistvo@pionirski-dom.si.
Pritožba
V kolikor menite, da je bila pri obdelavi vaših osebnih podatkov kršena zakonodaja, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS.
- Odveza odgovornosti
Javni zavod Pionirski dom – Center za kulturo mladih se trudi zagotavljati ažurne in točne informacije na svojih spletnih straneh, vključno s spletno trgovino. Kljub temu ne prevzema odgovornosti za morebitne napake v vsebinah, zamude pri posodabljanju informacij ali posledice, ki izhajajo iz uporabe tam objavljenih vsebin.
Ponudnik si bo prizadeval, da bodo podatki o izdelkih (npr. opisi, cene, dobavni roki) točni in redno posodobljeni. Vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, razpoložljivost, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik v določenem trenutku ne uspe popraviti informacij na spletni strani. V takem primeru bo ponudnik kupca nemudoma obvestil o spremembi ter mu omogočil:
– preklic naročila, ali
– zamenjavo naročenega izdelka.
Fotografije in prikaz izdelkov
Vse fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične narave in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka (kot so barvni odtenki, tekstura, razmerje velikosti ipd.). Fotografije služijo zgolj za ilustracijo in ne predstavljajo pravno zavezujoče ponudbe.
Izključitev odgovornosti
Ponudnik ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi:
– nedelovanja spletne trgovine,
– težav pri dostopu do strani ali podatkov,
– napak v vsebini, cenah ali razpoložljivosti izdelkov,
– morebitnih virusov, tehničnih težav ali vdora v sistem.
Uporabnik spletno trgovino uporablja na lastno odgovornost. Priporočamo, da pred vsakim nakupom preverite aktualne informacije o izdelku, roku dostave in ceni, ali po potrebi kontaktirate ponudnika.
- Pravno obvestilo
Spletna trgovina je v lasti in pod upravljanjem Javnega zavoda Pionirski dom – Center za kulturo mladih, Vilharjeva cesta 11, 1000 Ljubljana.
Vsebine, objavljene na spletni strani (vključno s slikovnim, besedilnim, video ali drugimi materiali), so avtorsko zaščitene in so izključna last Pionirskega doma ali njegovih pogodbenih partnerjev. Uporaba teh vsebin je dovoljena izključno v nekomercialne namene, ob pogoju, da se ohranijo vsa opozorila o avtorskih in drugih pravicah. Vsebine ni dovoljeno kopirati, reproducirati, razmnoževati, posredovati ali drugače razširjati brez predhodnega pisnega soglasja Pionirskega doma.
Pionirski dom se trudi zagotavljati točnost, ažurnost in popolnost informacij, vendar ne jamči za njihovo popolno zanesljivost. Vse morebitne napake bomo ob utemeljenih opozorilih ustrezno in pravočasno popravili.
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za:
– uporabo informacij, objavljenih na spletni strani;
– morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi začasne nedostopnosti spletne trgovine ali tehničnih motenj;
– napačno interpretacijo vsebin s strani uporabnika.
Pridržujemo si pravico do sprememb in posodobitev vsebin, cen ter drugih podatkov brez predhodnega obvestila. Vse spremembe veljajo od trenutka objave na spletni strani dalje.
Z uporabo spletne strani in oddajo naročila v spletni trgovini kupec potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, jih v celoti razume in z njimi soglaša.
- Pritožbe in reševanje sporov
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si prizadeva vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec obrne na pooblaščeno osebo pri ponudniku preko:
– elektronske pošte: tajnistvo@pionirski-dom.si,
– ali po pošti na naslov: Pionirski dom – Center za kulturo mladih, Vilharjeva cesta 11, 1000 Ljubljana.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil prejem pritožbe in kupcu posredoval informacijo o predvidenem času obravnave ter ga sproti obveščal o poteku reševanja postopka.
Pionirski dom – Center za kulturo mladih se bo po svojih najboljših močeh trudil, da se vsi morebitni spori rešijo sporazumno in mirno. V kolikor sporazum ni mogoč, je za morebitne spore med kupcem in ponudnikom pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega, skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS). Kupci kot uporabniki spletne trgovine lahko sprožijo postopek spletnega reševanja potrošniških sporov (SRPS) prek uradne platforme: https://ec.europa.eu/consumers/odr .
- Upravljavec spletne trgovine
Upravljavec spletne trgovine Pionirski dom – Center za kulturo mladih, e-trgovina je:
Pionirski dom – Center za kulturo mladih
Vilharjeva cesta 11
1000 Ljubljana
Davčna številka SI: 80961223
Matična: 5056012000
Zavezanec za DDV: Da (SI80961223)
Ustanovitelji Mestna občina Ljubljana
Zakoniti zastopnik: Barbara Murn Vrviščar, direktorica
telefon 01 2348 200, 031 361 290
e-pošta tajnistvo@pionirski-dom.si
- Končne določbe
Ti splošni pogoji veljajo od dneva objave dalje in se lahko kadarkoli spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev bodo objavljene na spletni strani Pionirskega doma – Centra za kulturo mladih. Uporabnik je dolžan pred vsakim nakupom preveriti veljavne pogoje poslovanja.
Z uporabo spletne strani oziroma z oddajo naročila v spletni trgovini potrjujete, da ste s temi pogoji poslovanja seznanjeni, jih razumete in se z njimi v celoti strinjate.
Za tolmačenje določil in reševanje morebitnih dvoumnosti se uporablja veljavna zakonodaja Republike Slovenije.
Izvajalec:
Direktorica, Barbara Murn Vrviščar
Sestavni del:
– izpisnica
– reklamacijski obrazec
IZPISNICA
Zapisnik izpisa
- Osebni podatki naročnika
Ime in priimek: ………………………………………………………………………………………………
Naslov (ulica, številka, pošta, kraj): ………………………………………………………………………
Telefonska številka: ………………………………………………………………………………………..
Elektronski naslov: …………………………………………………………………………………………
Številka bančnega računa: …………………………………………………………………………………
Naziv banke: ………………………………………………………………………………………………..
- Izpis – osebni podatki udeleženca
Ime in priimek udeleženca: ………………………………………………………………………………
Naziv programa: ……………………………………………………………………………………………
Termin izvedbe programa: …………………………………………………………………………………
- Razlog izpisa (opis) in priloge
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
Podpis naročnika:
………………………………………………………
***
Rešitev izpisa (izpolni oddelek ponudnika)
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
Podpis odgovorne osebe:
………………………………………………………
REKLAMACIJSKI ZAPISNIK
- Osebni podatki naročnika
Ime in priimek: ………………………………………………………………………………………………
Naslov (ulica, številka, pošta, kraj): ………………………………………………………………………
Telefonska številka: ………………………………………………………………………………………..
Elektronski naslov: …………………………………………………………………………………………
Številka bančnega računa: …………………………………………………………………………………
Naziv banke: ………………………………………………………………………………………………..
- Reklamirano blago
Številka naročila: ……………………………………………………………………………………………
Številka artikla: ………………………………………………………………………………………………
Količina: ……………………………………………………………………………………………………..
- Vzrok reklamacije (označi ustrezno)
napačno blago
napačna količina
poškodovano blago
kakovostna reklamacija
izgubljeni paket
- Razlog reklamacije (opis)
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
Podpis kupca:
………………………………………………………
***
Rešitev reklamacije (izpolni reklamacijski oddelek ponudnika)
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………..
Podpis odgovorne osebe:
………………………………………………………
Center za kulturo mladih
Vilharjeva cesta 11
1000 Ljubljana
- 01 234 82 00
- 031 682 134
- tajnistvo@pionirski-dom.si
- Ponedeljek - petek 8h - 16h
Direktorica
Barbara Murn Vrviščar MBA
Tajništvo
Nina Pfeifer Pušnik
Vodja Službe za trženje in stike z javnostmi
Živa Steiner
Vodja Oddelka za izobraževanje in razvoj kulturno-umetniške in jezikovno-kulturne dejavnosti
Bjanka Kršmanc
Vodja Oddelka za kulturno-umetniško vzgojo in ustvarjalnost
Vesna Tripković
Vodja Oddelka za učenje tujih jezikov in kultur
Tadeja Vovk
Računovodstvo – tečajnina
Barbara Ograjšek