Slikarstvo za otroke

423,00 

Otroci v programu Slikarstvo za otroke skozi ustvarjanje razvijajo svojo ustvarjalnost in se učijo osnovnih tehnik risanja ter slikanja. Te tehnike jim pomagajo, da na vizualen način izrazijo svoje želje, misli in ideje. Program ni namenjen le učenju novih veščin, temveč tudi spodbujanju raziskovanja in razvijanja domišljije.

Šifra izdelka: Skupina SLČE1
Starostna skupina: 5–10 let
Pedagog/inja: Iztok Amon
Dan: Četrtek
Ura: 16.00 – 17.30
Stopnja zahtevnosti: Začetna in nadaljevalna
Trajanje (ped. ur): 70
Soba: Art Center, 1. nadstropje

Dodaj na seznam želja

Slikarstvo za otroke

Slikarstvo za otroke poteka v majhnih skupinah z največ osmimi udeleženci. Program je za otroke od petega leta dalje. Vsak ima individualno pozornost pedagoga, kar omogoča, da se prilagajamo njihovim edinstvenim potrebam, sposobnostim in interesom. Takšen pristop ustvarja spodbudno okolje. Otroci razvijajo svojo ustvarjalnost, likovni izraz in prostorsko predstavo. Skozi uporabo različnih tehnik risanja in slikanja raziskujejo, kako črte in barve oživijo na papirju ali platnu, pri čemer njihove zamisli in občutki dobijo vizualno obliko. Ta proces ne spodbuja le umetniškega izražanja, temveč tudi samostojnost, samozavest in občutek odgovornosti za svoje delo.

Odlična dopolnitev šolskega likovnega pouka

Slikarstvo za otroke je zasnovano kot odlična dopolnitev šolskega likovnega pouka. Otrokom ponuja možnost svobodnega ustvarjanja in raziskovanja. Poudarek ni na popolnosti izdelka, temveč na samem procesu, v katerem se otroci učijo, kako izraziti svoje ideje in občutke skozi umetnost. Poseben poudarek je na razvoju razumevanja osnovnih likovnih elementov, kot so linije, oblike in barve, ter njihovi uporabi pri gradnji preprostih, a močnih vizualnih zgodb. Tako se otroci skozi delo srečajo s temeljnimi koncepti, kot so ravnotežje, kontrasti in skladnost, kar jim pomaga bolje razumeti, kako likovno umetnost uporabljati kot sredstvo izražanja.

Na delavnicah se otroci ukvarjajo z različnimi ustvarjalnimi izzivi. Risanje po opazovanju, prerisovanje, raziskovanje abstraktnih oblik in nepredmetnih podob ter poskusi prikazovanja tridimenzionalnosti na ravni površini. Spoznajo se tudi z grafično vizualizacijo, kjer skozi linije in simbole razvijajo preprost, a učinkovit likovni jezik. Otroci se prav tako učijo ekspresivnega in impresivnega izražanja. Vključijo svoja čustva, domišljijo in celo druga čutila, kar bogati njihovo umetniško izkušnjo. Poskusi nadrealističnih vizualizacij in povezovanje nasprotij dodatno spodbujajo njihovo domišljijo in raziskovanje meja ustvarjalnosti.

Poleg likovnega znanja delavnice krepijo tudi mehke veščine, kot so vztrajnost, samodisciplina in sposobnost osredotočanja na naloge. Otroci se učijo sodelovanja v skupini, medtem ko hkrati ohranjajo svojo individualnost in avtonomnost pri ustvarjanju. Starost otrok v skupinah je prilagodljiva, saj verjamemo, da se vsak posameznik razvija s svojim tempom. Majhne skupine omogočajo intimno in podporno vzdušje, kjer se otroci počutijo varno pri raziskovanju svojih zamisli, ne glede na njihove predhodne izkušnje ali stopnjo likovnega znanja.

Spodbujanje celovitega osebnostnega razvoja

Te delavnice niso le prostor za učenje tehnik, temveč tudi priložnost za spodbujanje celovitega osebnostnega razvoja. Otroci skozi likovno ustvarjanje razvijajo svojo domišljijo, pridobivajo nove veščine in gradijo pozitiven odnos do umetnosti kot sredstva izražanja in raziskovanja. Udeležba na takšnih delavnicah jim pomaga ne le pri umetniškem razvoju, temveč tudi pri krepitvi samozavesti, radovednosti in občutka estetske občutljivosti, kar bogati njihov vsakdan in jih navdihuje za prihodnje izzive.