GLASBENA UMETNOST: Glasbene urice

Ničesar še niste dodali med Prijave.

Otroci bodo aktivirali čutne poti skozi glasbo - od najosnovnejših glasbenih pojmov (ritem, melodija…) do igranja na lastna glasbila in Orffova glasbila. Z izkustvenim učenjem si bodo razvijali ritmični in melodični posluh.

Celoletni programi
4-5 let 5-6 let
Začetek: 12. 9. 2016

GLASBENE URICE 1 je program, ki je namenjen spoznavanju z glasbo. Udeleženci se aktivno spoznavajo z osnovnimi glasbenimi pojmi, kot sta ritem in melodija. Sprva so ure namenjene intenzivnemu spoznavanju različnih ritmov. Z otroki tako korakamo, uporabljamo ritmična glasbila, s katerimi spremljamo korakanje in tudi glasbo – od petja do poslušanja. Ritem poustvarjamo tudi z ritmičnimi glasbili, ki jih sami naredimo. Na ure izdelovanja glasbil povabimo starše in druge sorodnike in skupaj iz naravnih in odpadnih materialov naredimo najrazličnejša glasbila (ropotulje, strgalo, različna brenkala, kastanjete itd.). Prek ritma nato preidemo do melodije in začnemo z uporabo melodičnih glasbil, predvsem metalofona in ksilofona.

V okviru glasbenih uric se otroci spoznajo z različnimi glasbenimi izražanji, od petja do igranja glasbil. Pri izbiri pesmic je pozornost namenjena tako umetnim kot tudi ljudskim pesmim.

Otroci tako z različnimi dejavnostmi na nevsiljiv način razvijajo tako ritmični kot tudi melodični posluh. Ure so načrtovane tako, da so udeleženci veliko časa v gibanju. Otroci v tej starostni skupini radi poustvarjajo glasbo tudi s svojim telesom, zato večkrat uporabljamo tudi lastno telo, lastna izdelana glasbila. Delo tako večkrat »začinimo« z najrazličnejšim gibanjem. 

GLASBENE URICE 2 je program, ki je namenjen otrokom, ki so že ali obiskovali glasbene urice 1 ali pa so že seznanjeni z osnovnimi glasbenimi pojmi.

Program vpelje otroka v spoznavanje poznanih (Peter in volk, Zvezdica Zaspanka, Sovica Oka, Sapramiška itd.) in malo manj poznanih glasbenih pravljic (Grad gradiček, Babica zima itd.). Glasbene pravljice poslušamo, razčlenimo glasbeno spremljavo, dogajanje  in se naučimo pesmice. Nato iz naravnega in odpadnega materiala izdelamo preprosta glasbila (ropotuljice, strgala, brenkala…). Skupaj izdelamo kostume, rekvizite in sceno. Nato pa glasbene pravljice tudi dramatiziramo. Otroci tako spoznajo celoten potek uprizoritve glasbenih pravljic, ter pri tem spoznajo specifične glasbene pojme (scena, dramaturgija, kostumografija …). Ure so zasnovane precej interaktivno. Večkrat se delo prekine za različne gibalne dejavnosti, da tako otroci lažje sledijo. Ker pa so otroci pri tej starosti že precej domišljijsko aktivni in imajo polno idej, pa se delo včasih tudi sproti prilagaja njihovim pobudam.

 

Te strani uporabljajo piškote (cookies). Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotov.
Sprejmem